Rabu, 16 November 2011

Ngantuk..Sejuk...Apam Yogurt..

Punyela malas nak bangun tido pagi tadi..ngantuk ditambah dengan sejuk..nasib baik suami kejutkan, kalau tak memang kesiangan la jawabnya..dan agak ribut bersiap untuk ke pejabat..nampak je muka pejabat, terus aku sakit kepala..teringat plak report yang masih belum siap dan statistik yang memang membunuh mood aku di pagi yang agak "COOL" ini..alhamdulillah, berkat penangan nescafe kaww dan bos yang turut sama study group , dapat jugak aku siapkan report dan statistik tu..Thanks bos..dengan mood yang sempoi, dapatla aku post entry hari ni kan sambil menikmati "Apam Yogurt" hasil air tanganku semalam..huhu thanks kepada Ummi dari "Homesweethome" di atas resepi yang memang terbaik..buat insan yang baru nak belajar masak macam aku ni, gembira sesangat la kan bila hasilnya menjadi...meh kite tengok sikit rupenya..hehehe

Apam Yogurt

Menggebu je kan...hati aku pun menggebu jer tiap kali tengok gambar ni..jadi mesti cuba buat tau..pasti tidak mengecewakan...okkay...(^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan